normalast i sverige är nog ja, tralalal

Tar tillbaka mitt förra inlägg,
jag är så sjukt övertrött så jag dör.

skriver helt fel grejer,
och helt glömsk!   
sitter också och pratar om att jag är racersnabb på att kissa och sen även jordgubbs konomer, ja konomer! sen massaandra grejs som kanske blir lite för känsligt för er mina kära små läsare! :)
tack för att jorden snurrar och för att vi käkar kött
ha ett klokt och bra liv, få även mycket informarion! :):):)

HEJSVEJS! 
NORMAL-KID REDAN SOM LITEN FFS!


Kommentarer
Postat av: milla

VEM SVÄNGER PÅ SVANSEN I BARFOTADANSEN? JO MUUUMIN!

2010-02-16 @ 22:17:08
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

ÅH MUMIN! <3

2010-02-16 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0