najs

YOO!
skolan idag var chill, men jag hamna ungesfär (såååååååå) mycket efter i matten på en dag (y)
efter skolan vid 11 så drog jag med Julia, Sabina, Marcus, Milla till stan, sen kom Anna då försvann Milla. Iaf käka senare, och drog iväg och shoppa lite med Julia. okej, hittade ingenting men... fast jag kom ju hem med underklär och en almenacka!
iaf sa hejs till jules drog till bussen åkte hem. och fastna visst här, suttit och fixat lite smågrejs ;p höhö! ska snart gå ner och käka mammas nybakta bullar :)
Pusss!
Juliaaa och Marion "isnyggmössa" på carlings <3

Kommentarer
Postat av: jules

VADÅ JÄVLA "UNDERKLÄR"??!??!?!?!?! ÄR DU CP???



vadfan marion.. lär dig svenska :<

2010-03-03 @ 11:22:58
Postat av: marion

hahaha,

nej jag tycker om klär :D

2010-03-03 @ 11:55:49
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0