Kärlkeksbrev och krångel

Eftertraktad helg här <3
dagen har varit bra, och så har dom delat ut kärleksbrev och rosor på älvkullen. tycker det är lite småsött faktiskt! nu är jag iaf trött som en jag vet inte vad. men trött är jag iaf. ska ta och lägga mig snart!

har suttit och försökt hjälpa nathalie med en header och få rätt storlek och grejs, tro mig... det var inte alls så lätt. hahah, men med lite tålamod går nog allting! så nu kan ni ju kolla förbi där: www.Nathalieskogh.blogg.se

imorn vart det ju planerat att åka till uno, men nej så blir det inte.
och jag HATAR värmlandstrafik. ännu en gång blev vi dissade av bussen för dom inte kan vänta i typ 10sek ;s så Milla skickade in ett klagbrev och det var på tiden tycker jag!
men nu ska jag sova, och hoppas alla sover gött inatt (:
Pusspuss!

Sen så tycker jag att alla ska få se snyggheten själv:
Mina damer och herrar, JAG OCH ERIKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0