Inget speciellt i mina ögon.

Kajsa har åkt hem nu!
Ska ta tag i mina läxor, måla av mitt favoritgosedjur, jag ska måla mumin, även om jag aldirg haft en mumin. Fast det behöver inte Anders veta, hihi busig jag är!
Ska även skriva om hur skolan va förr i tiden -.-

så kommer jag spendera min dag.
oerhört kul måste jag säga, eller inte. Fast jag tycker inte alla hjärtans dag är något speciellt.

aja, igår blev ändå rätt bra. Jag och Kajsa åkte till några, så kvällen avslutades där och så. Trevligt att träffa lite nytt folk! (:

I'm so sick of love songs
so tired of tears
so done with wishing
you were still here

Fina bilder på mest mig och Kajsa!
Max och Kacken kom med på ett hörn också.
Btw, keps ÄR min grej ;)
O
ch kajsa kommer hata mig för jag lagt ut bilderna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0