http://open.spotify.com/track/1HVNpXB2wXcUsrmn7s31Pr

Todelalu.
bra kväll igår faktiskt, mycket kramar som vanligt! :D hahah..
sitter iaf nu nyduschad och rätt sleten, somnade i bilen påväg hem igår också, blev säng direkt när jag kom hem och somna direkt, mys.

iaf, idag ska jag förmodligen träffa ibbe en sväng och senare ikväll kanske det blir film? vet inte så mycket direkt blir att ta tag i den senare! men just nu känner jag för att typ.. sova xD
kommer väl bilder när jag får dom typ!

nu ska jag kila eller nått jag kan ju inte bara sitta här och babbla utan nått att säga?
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Milla

tack för kvällen sötnos <3

och tack för att du tog hand om mig i början, innan vi bytte roller ;)

2010-02-06 @ 22:36:21
Postat av: marion

hihi, tur att vi har koll på varandra ;) <3

2010-02-07 @ 12:00:24
Postat av: jules

BÄST KVÄÄLL :D:D:D

2010-02-07 @ 21:08:59
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

rätt feting bra :D:D

2010-02-07 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0