(:

Inte hänt mycket idag, förutom att Julia och Milla har krig, haha... jag dog lite av skratt..
Milla: Nej för du säger Ä
Julia: aha, hälvete då!
haha, internt :D

aja, inget att skriva förutom att nu är jag verkligen sjuk, ja... julia och milla tyckte jag var sjuk hela tiden, haha.. men nu är jag verkligen sjuk, den har gjort utbrott! och nu ska jag snart börja med min svenska redovisning men jag tror jag ska ta mig en promenad först :) ni får en lista istället!

TIO JAG.
1. heter
: Marion
2. ålder: 16
3. bor: deje
4. längd: 163 med lite tur
5. har en bästavän: ohja :)
6. parfym: ralp lauren
7. har på mig: jeans, tröja, linne, underkläder
8. har kompisar av det andra könet:  ja?
9. ska nu: ta promenad!
10. har bra självförtroende: inte ett dugg

NIO HAR
1. har en sjukdom: inte vad jag vet :o
2. har många kompisar: ja
3. har ett par svarta string: noreally
4. har haft självmordstankar: en gång i tiden fanns tankarna.
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: säkert
6. har en kompis nu sedan barndomen: ja
7. har duschat idag: soon soon
8. har vart full: yes
9. har skilda föräldrar: nej

ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: ja
2. vart var du utomlans sist: runt i USA
3. vem berättar du allt för:
dom närmaste, oftast ingen
4. vem litar du på mest: Nathalie
5. senaste inköp: underkläder
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: nej? ;s
7. tycker om någon just nu: kanskebanske
8. har åkt skidor: ja

SJU SENASTE
1. du pratade med: mamma
2. du pratade i telefon med: hanna
3. smsa med: pontus
4. du kramade: någon på festen!
5. du pussade: jadu... :p
6. du msnade med: adrian och johan!
7. du sov bredvid: hanna


FEM ANTINGEN ELLER
chips eller godis? : beror på
bästa vän eller många kompisar? bästa vän
strul eller förhållande?: alltså, det beror på!
jeans eller shorts?: jeans
svart eller gult? svart


Kommentarer
Postat av: Pontusssssss

Tha sms dude!

2010-02-09 @ 18:34:53
Postat av: milla

NEJ så var det inte alls!

Jag: men du säger liksom äe

Julia: men hur stavas helvete då?! ägd!

Jag: inte fan stavas det med ä i alla fall

Så var det :U

2010-02-09 @ 21:02:10
Postat av: marion

aja, sak samma ;)

2010-02-09 @ 21:52:08
Postat av: Milla

INTE sak samma! Jag är bäst, men det framkommer inte i det som du har skrivit Marion :(

2010-02-09 @ 22:11:24
Postat av: marion

men nu ser alla det på kommentaren istället :D

2010-02-09 @ 22:37:16
Postat av: Rasmus

Hahahhahahhahahhaha :D Strul eller förhållande marion? vad tycker du? (insides skämt som du borde förstå, jag har kört med det länge nu)

2010-02-10 @ 23:16:53
Postat av: marion

fu rasmus, du vet ingenting du! :)

hänt lite nytt också ;p

2010-02-11 @ 13:34:23
Postat av: jules

MARION, VAD HAR HÄNT?! :D:D:D

btw.. man ser klart och tydligt vems sida du är på när det gäller "Ä" och "E" diskussionen :'D

2010-02-11 @ 18:09:09
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0