Duktig_chej_58

Idag sörrni har jag vart duktig!
vaknade vid 9 och sen vid 11 droog jag ut och jobba i Fyra timmar :o det var jobbigt, men det kommer vara värt sen när jag får lön. Även om jag ska bli sjuk, för nu fuckar min hals ur ;<
iaf sen målade jag lite mer av mitt rum, så att jag får fart på byggandet.

hahaha, jo!
imorse när jag vakna undra jag vart min tshirt som jag sov i var,
jag strippa tydligen i sömnen eller nått. säker på att det är Jessicas fel som stog och leta efter en tshirt i min garderob klockan 4 på morgon.
tjilivippen!

Såhär kul kan man ha om man har tråkigt!
Robert fick bli den utsatta denna gången.


Kommentarer
Postat av: Rupert

utsatt den här gången, var ju det förra också! >:(

2010-03-01 @ 01:19:32
Postat av: Rasmus

Så du är kär i robert nu? Du är så jävla mainstream Marion

2010-03-01 @ 01:59:41
Postat av: marion

robert är min största kärlek :)

2010-03-01 @ 18:28:36
URL: http://marionx.blogg.se/
Postat av: Robert

Ofta du är ironisk, blir ganska ledsen nu

2010-03-01 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0