Chill (:

Sitter här nu vid datorn och kollar in i tvn, skidor nu :p sverige leder, än sålänge (y) tur det iaf :D hoppas det håller sig så också. OCH förengångsskull är det varmt i mitt rum, eldat hela dan (6) men det behövs!

jo jag ska ju plugga egentligen, men gör jag det? naej lite dåligt med det :o fast läst igenom det två gånger faktsikt på hela dagen! hahah, skulle kunna vart värre xD
och idag slutade jag kvart i fyra ist för fem, det var <3

imorn slutar jag 12, åker hem ska träffa kajsa så ska väl vi göra någonting! :D hihi (a)

Onsdag slutar jag halv 12, beroende på hur snabbt jag skriver en grej i svenskan! sen efter det blir det nog stan för min det, handla lite nya klär! :) ja julia, KLÄR :D

torsdag och fredag går jag som vanligt, och jag hade tänkt att dö på idrotten. bip-test vad det nu är? eller jo, jag vet faktiskt vad det är och det låter jobbigt :p och nu ska jag sluta skriva hade jag tänkt (:
Puss (:

Gamla bilder <3
haha, och ja... vi är stolta över våran "Drake robbot" och jag ska nog bli blonder igen (a)


Kommentarer
Postat av: Milla

SÅ JÄVLA COOLA!

(jagsomfotatosvpusspuss)

2010-02-22 @ 22:46:07
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

hahahha, så jävla coolt ,)

2010-02-22 @ 23:09:02
URL: http://marionx.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag vet va ni ska göra!? ;O

2010-02-22 @ 23:22:28
Postat av: marion

vaa? :o

2010-02-23 @ 09:56:59
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0