Busigakatten.blogg.se

Sitter i soffan med bärbara datorn framför tv:n, kollar på bedtime stories. fast jag har missat nästaan hela filmen (y' olyckat! väntar också på toast i köket kan det bli bättre? svar: nej!

idag gjorde Julia och Milla sabinas blogg!
Busigakatten.blogg.se - kommer uppdateras om sabinas dagar , kort och filmer ;) kan bara rekomendera den :D
syster är här inatt också! så får väl se när jag kommer i sängs inatt.

iaf, jag vet inte mer vad jag ska skriva.
jo! gjorde två redovisningar idag också,det gick väl typ sådär måste jag säga. Men gjort är gjort.
och bara btw så finns det en bra grupp på facebook: det som jag inte kommer ihåg har inte hänt, även om andra kommer ihåg. eller hur den nu var? :p aja sak samma, nu ska jag kila!

 två fina fjortisbilder på mig, så seriösa :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Vem vill bli miljonär?

2010-02-10 @ 22:42:25
Postat av: marion

jag ÄR miljonär!

2010-02-10 @ 23:06:42
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0