15 Februari

Det känns som att jag inte bloggat på evigheter! fast det var ju liksom igår, men aja :p hah!
idag var man kvar i skolan hela dagen, till 5! det borde vara förbjudet  fakitskt..... suck på det! sen iaf kom hem käka mat, carbonara stog mamma och gjorde tror ni inte det var det som serverades i skolan idag? JJO! lyckat (y' sen när jag kom hem så ringde jag även nathalie, hon kom hit en sväng och pratade av sig och satt vid datorn ;p alltid trevligt att se henne! :)

aja, nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen och komma i säng i tid, för jag försov mig lite imorse. (a' haha, marion=smart_chej!
sak samma, Pontus (med bäst efternamn) fyller år idag också, så grattis på han! :D

guses. nu ska jag inte sitta här och dö!
Pusssssss!




Ett tag sen dessa bilderna var tagna! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oldies BUT goodies ! ;)

2010-02-16 @ 15:44:36
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

oldies BUT goodies ! ;)

2010-02-16 @ 15:44:51
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/
Postat av: marion

hahah, du vet vad du snackar om ;)

2010-02-16 @ 17:05:36
Postat av: Anonym

Sjöberg is the shiiiiiiet! :D

Tack! :]

2010-02-16 @ 21:39:49
Postat av: marion

haha, true true! :D

så lite så! :)

2010-02-16 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0