WalkarN^

Idag vaknade jag på lite bättre sida men absolut inte i tid.
försova sig suger verkligen ibland, men jag kom iväg till skolan ändå duktig som jag är (y) fast en timme sen..

imorn är jag rätt pepp på att sluta halv 12, mindre pepp på redovisning dock!
men jag ska överleva, iaf imorn ska jag och ibbe nog besöka dejeskolan, typ bästa tiden i mitt liv. Jag saknar allt och alla :( bara ta mig tillbaka.

ska nog dra ut och gå snart, blivit en riktigt walkare! haha, men det är najs det med :) 
fast innan det så ska jag nog ta fram gitarren (:
xoxo!

bilden är tagen för nästan exakt ett år sen.

Kommentarer
Postat av: din trogna läsare

jag saknar också dejeskolan! :(

2010-04-14 @ 10:14:06
URL: http://haannanord.blogg.se/
Postat av: din trogna läsare igen ;)

vad är det för sjuk emoblogg du har marion, när jag skulle skicka kommentaren var jag tvungen att skriva "Aloner cuts" haha ;)

2010-04-14 @ 10:15:47
Postat av: marion

hahahaha, jaru jag vet inte ja ;) då måste julia också ha det ;D

2010-04-14 @ 16:07:16
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0