tisdag

Kom precis hem! har vart med mamma till carina och sjungit the ahmed song fint för dom. för jag är så normal :)

tisdaaag var superdupercpdryg -.- ändå en kort dag liksom ;o nej men massa krångel på mediaproduktionen.
imorn är det onsdag för den som inte kunde lista ut det och ja... vad kan jag säga, jag trodde det var onsdag idag! Men jag funderar på om jag ska stanna kvar i stan en sväng, fast mer sugen på att komma hem :)

och jo jag glömde säga att
sabina tycker om typ
spenat soppa/sås                 och jag ehe tycker då inte om gurka.

Kommentarer
Postat av: Milla

alltid lika normal marion :')

2010-04-27 @ 21:28:14
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

desamma, thihihi :$

2010-04-28 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0