tågresa

Sitter hemma  hos jessica nu!
blev att åka hit för imron bär det av till åmål och det gick inga bra bussar så hade inte tagit mig hit isf. så ja blev syss :)

som sagt imorn blir det åmål med julia, hälsa på sabinavagina :D
hmm pom mjag stavar helt åt helvete är  det för bärbar dator tangentbord, och ni vet vad jag tycker om dom -.-

natten igår var rätt värd ändå, va asrädd för dejebruk, bli jagad av en postbil och se en kille kolla på porr xD hahaha, det var lite kul..
NU ska jag fixa grejer till en tidsmaskin
ciao
                                                          och såhär snygg är jag nu!


Kommentarer
Postat av: Milla

men ey. säg till när tidsmaskinen är klar då, jag vill joina

2010-04-07 @ 23:39:02
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

ey, ska försöka vara klar tills nästa vecka! men du kan få gärna hjälpa till allstå!

2010-04-09 @ 19:25:47
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0