Söndag

Ännu en gång var det söndag. och dom är likadana varje gång, jag joinar sängen och oth sen kan jag inte sova på kvällen. höhö, sjukt trött nu och tr¨åkigt väder.

igår blev det att grilla som ni nog redan vet,
så ja hela mitt rum luktar rök för jag inte orkat tvätta kläderna än men det blev en dusch direkt när jag vaknade!
märkte sen att jag har några rivsår som jag fått inatt, wtf? ett på magen som är n'stan 5cm :o sen har jag typ gjort någonting på knäet som skrapats upp sen även två jätte röda sträck som går på smalbenet.

gosh, nu blir det nog mat vilket sekund som helst. jag är sjukt hungrig.
godnatt :)
och varför skrev jag godnatt? känns som jag borde lägga mig och sova i en timme eller två!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag längtar till valborg!

vilka grillade du med ? :D

2010-04-25 @ 21:43:50
Postat av: Anonym

ohyes :D

elin, rasmus, robert, adam och joppe :D

2010-04-25 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0