Skrivkramp?

Eftersom det inte blev så stort skrivande idag sparade jag det tills idag!

Söndag:
Väcktes redan vid 4 första gången av att telefonen ringnde och sen smsade jag i sömn (y) sen när jag vaknade på morgonen så hade det ringt en till. Glad att jag inte vaknade så jag kunde få min skönhetssömn ;) haha!
Drog iaf in till stan med Erika och Matilda, så stod vi i idol kön i knappt 2timmar. Men det var det värt, liksom kul att komma dit och kolla grejs och så :) sen så fick vi mycket läkerol också, synd bara att nästan allt var päckellakrits.
På vägen hem satt jag och Matilda och sa att vi skulle gå för vi ville äta mat på donken, haha fetingar! Och sen på bussen hem skratta jag för första gången på jättelänge. Då menar jag skratta så jag låg ihopvikt i baksätet och slog på stolen. Sjukt kul! :D
Senare på kvällen åkte vi hem till Hanna och satt där och chilla, elin var också med då. Sen började söndag närma sig slutet av helgen.

Måndag:
Skolan sög, och var så himla ovärd som den är dagligen nu förtiden ;s känns väldigt ovärt att ens åka dit! Så därför så kanske jag skiter i skolan imorn och stannar hemma, fast tror jag ska tvinga iväg mig ändå. Duktig som jag är, höhö ;D

Och jag har redan planer för tisdagen!
Sen när jag kommer hem imorn så ska jag invänta mor för jag råkade visst tvinga med henne till stan imorn och sen kanske vi kör förbi ett stopp hos Jessica. Mysmysmysmys.

xoxo
Marion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0