Så himlans tråk

99 saker du kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn? – Marion Emma Louise Sjöberg
2. Exakt ålder? - 19år
3. Vart bor du? - Deje, Värmland
4. Bor tillsammans med? - mor & far
5. Husdjur? - hund och typ 150fiskar
6. Färg på ditt hus? - whiite
7. När är du född? - 24/7 1993
8. När vill du dö? - när allt suger. nej men, när jag är gammal och upplevt det jag velat se/göra.
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? – inte nu.
11. Vad ska du göra ikväll ? - börjar bli sovtime
12. Opererat dig? - var väl inte långt ifrån
13. Duschat idag? - ohyess
14. Kramat någon idag? – hmm, don't think so. nope
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - ost/skinksås och pasta, stuade makaroner och falukorv, snart flingor och fil (:
17. Dagens klädsel? – jeans och inget mer ;)
19. Dagens sötnos? – (:
20. Dagens roligaste? - om fågeln skiter på mig nu åker jag hem! -Miranda Wigander
21. Har du många vänner? - jadå
22. Hur många har du kysst? – kysst eller kysst? xD haha, typ 3? :p
23. Vem kramade du senast? – kanskee, nej kommer inte ihåg :p
24. Hur många vill du ha sex med? – hahahha, ofta.
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 tim period? - vadå en eller vad?
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - nobody
27. Hatar du någon? - finns väl
28. Vem pratade du med i telefon senast? – öhm, pontus tro? :o neej fasen det var ju erika :D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Vad vill du ha då? ;p

FAVORIT:
31. Film? - hmm.. step up?
32. Låt? – åååhå :( många.. men just nu. Sound the alarm - adept, pencils and papers - chemical vocation
33. Mat? – sluuuuta med så svåra frågor :(
34. Dryck? - jag blev full på min coca cola eller multivitamindryck :D
37. Stad? – Gbg
38. Land? – usa
39. Ämne i skolan? – rly dno
40. År? – 2520

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - hmm,, ;)
42. Personen du kysste? - hmm där med!
43. Gången du spydde? – det var dagen efter en fest och marion mådde inte bra :p
44. Gången du grät? - förut, kolla på sorgsen film :(
45. Pizzan du åt? -någon med kebab, eller nej.. när jag snodde av robert! vesvio med pommes :)
46. Gången du var i göteborg? – typ 5/8-10
47. Gången du var i stockholm? – typ 9an
48. Gången du var full? – hmm, första dagen på påsklovet, en torsdag :p
49. Gången du var hög? – never
50. Personen som såg dig gråta? - hum. julia?oh fler

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - BLACK
52. Hund eller katt? - MISSE
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – fest antar ja, eller hemma är också mys :)
54. Tv-spel eller datorspel? - don't care
55. Singel eller upptagen? – beror väl på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? –inget
60. Svart hår eller blont? - åååh ( båda
61. Blåa ögon eller bruna? - hmm beror väl på :p
62. Choklad eller lakrits? – chooklad!
63. Göteborg eller stockholm? – gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - båda
66. Pizza eller kebab? – båda
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? – Båda
69. Leva eller dö? - diiie motherfucker

ANTAL:
70. Personer du älskar? – Finns några
71. Personer du hatar? - fåtal
72. Personer som sagt jag älskar dig? - orkar inte räkna :o
73. Glassar du ätit på en dag? – vet ej
74. Resor du åkt på i år? - ingen ännu
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - PEACE!
76. Gånger du haft minnesluckor? – hahah, för många gånger
77. Piercingar har du haft? - har 3
78. Personer du saknar just nu? – ...
79. Gånger ditt hjärta brustit? – ohyes

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - aw
81. Ska du träffa imorgon? – klassen, familj?
82. Sjöng du senast för? - mig själv tro? eller ja.. gör det hela tiden :D
83. Hade du senast en msnkonversation med? - skriver med många juu :(
84. Spelade du tv-spel med senast? – mammmma
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – dno
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – hahahhaha
87. Förtjänar att dö? – ?
89. Vill du sova brevid inatt? - (:

VAD:
90. Gör dig glad? - vänner
91. Gör dig ledsen? - saknad.
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands
93. Önskar du att du slapp? – skolan
94. Vill du ha nu? - sommar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - money?
96. Längtar du till? - sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – haha
98. Ångrar du i ditt liv? – ångar det jag aldrig jgort.
99. Är det bästa som har hänt dig? –  jag vet ärligt inte.


Kommentarer
Postat av: Milla

"20. Dagens roligaste? - om fågeln skiter på mig nu åker jag hem! -Miranda Wigander"



hahaha det var sant ju! :o

2010-04-19 @ 23:14:24
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: hanna

exakt ålder 19?

2010-04-20 @ 11:50:18
Postat av: marion

hahaha, ja det var ju det :o



ojdå, tryckte på knappen över ^^

2010-04-20 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0