påskmat

häj
sitter och är proppmätt och har ont i magen :(
mamma, pappa, farmor, farfar, morfar och kerstin sitter nere och käkar påskmat. nått så bedrövligt äckligt ^^

iaf själv är jag sjukt trött och har träningsvärk så det sjunger om det.
fick wii som lite påskpresent kanske, även om det var mamma som ville ha det. :p men gjorde inte mig nått (a)
så iaf därifrån kommer träningsvärken.

så underbart väder idag <3
våran termometer visa 35grader i solväggen :o sjukt najs!
nu ska jag typ däcka i sängen eller vara social, fast inte så kul att sitta och lyssna på när folk pratar om fåglar :)
såå jag gillar musik mer.

So what if music changed my life,
will it ever change my mind?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0