ÖMÖÖÖL

Hello!
ledsen för ingen uppdatering, eller dålig uppdatering överhuvudtaget!

idag kom jag iaf hem från åmål,
hade det riktigt kul också! det får bli igen, bara att visa sabina runt i deje när det nu kommer hända ;p haha..
tog typ 500000bilder också, nästan.. så de kommer väl in när jag har fått dom av julia :) förmodligen!

sitter och lyssnar på story of the year
de har släppt ett nytt album..
inte hunnit lyssna igenom hela än, men någon bra låt lär det ju finnas (:

på bussen påväg hem så joinade adept och in flames mig, mycket snällt av dem tycker jag ;p haha
och ja.. adept kommer ju till p&l och dit kanske jag och julia tvingat med sabina till. håller tummarna för att hon kommer med isf.. sen in flames kommer ju till arvika. Istället för att åka dit alla dagar så känns det mer värt att dra dit en dag bara för att kolla dom. Jag menar, inte varje dag de är där? :D så, why not.  ska bara tvinga med någon (6)
well yes, detta blev lite längre än jag trodde! Men enjoy!
xoxo




Btw: FUCK WHAT I SAID, IT DON'T MEAN SHIT NOW!
hahaha sååå internt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0