Lovely

DET ÄR HELG HELG HELG <3
efterlängtad och allt.

blir till att chilla ikväll antar jag (: eller nått.. yeah så kul man kan ha en fredagskväll alltså! not
fick tillbaka samhällskunskap proven idag, G! och ingen mer johan, jag borde fan partaja! men jag fastna hemma, och jag har redan lyckats knuffa ett glas i golvet så dammsugarn fick komma. och jag tycker fortfarande dammsugare är ett snuskigt ord. hahah oj så omogen man kan va xD

imorn kanske det blir ekshärad? farfar fyller år, men ja jag vet inte om vi ska upp :o
det blir som det blir! annars kanske jag drar till stan eller nått :) mjo!
xoxo


tycker denna klänningen är söt (:
funderar på att köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0