I hope you had the time of your life

Chacha bloggen! ;)
kom precis in, tog mig en snabb promenad upp till konsum för att köpa lite slingor. Våren är här och det är dags för mig att bli blond igen. tror jag!
haft riktigt beslutsångest.
blod - brunett - brunett - blond?

skolan var över fort och det tackar vi för.
Mötte upp ibbe på stan och tog bussen hem till Deje, åkte bara lite längre denna gången. Vi gick förbi dejeskolan en sväng och gud vad jag saknar det. Men måste säga att det inte är så mycket kvar utan oss där ;) haha inge ego..

imorn är dödardagen och jag får försöka överleva men det ska jag väl klara hoppas jag.
engelskan kommer suga getballe. vilket jag faktiskt menar! fast själva dagen brukar ändå gå rätt fort för det finns alltid någonting att göra. Och nu ska jag inte skriva mer :p
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0