En gång i tiden var man blond

Halloj!
måndagen är gjord och den gick snabbare än vanligt, hoppas det håller sig så också!
på fredag är det valborg som jag nog redan sagt ett flertal gånger men jag längtar. Men hörde att det ska förmodligen regna, då tar jag livet av mig! :(

Iaf idag har nathalie gjort slinööör på mig, så på g mot ett blondare liv. kan va bra att ha något att skylla på ibland ;p haha najs som bacon!
fick mig liten överraskning idag också!

men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva alltså,
tror jag ska lägga ner bloggandet!
xoxo


Kommentarer
Postat av: hanna

neeeeeeeeeeeeeeej!fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga fortsätt blogga

2010-04-26 @ 23:25:05
Postat av: Milla

du ska inte alls lägga ner din blogg ditt jävla emo. käft nu. puss <3

2010-04-26 @ 23:46:10
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jooo jag funderar på det :(

2010-04-27 @ 15:55:18
Postat av: Erika

neeeeeeeeeeeeeeeeeej det ska du inte Margot : )

2010-04-28 @ 11:11:24
Postat av: Anonym

joooooooooo det ska jag nog erunka :)

2010-04-28 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0