dör av värmesslag

Tjuuubre
tycker det är extremt tråkigt att blogga nu,
om jag slutar kommer jag sakna det men nu när jag har det så är det bara pain in the ass.
så?

iaf, imorse kom älskade mor och väckte mig klockan 11 :(BUHU!
tog med mig till stan och köpte två spel och speldosa till wii!
så jag och mamma har haft speldag idag, och jävlar vad jag äger!

imorn är det planerat att städa hela dagen för mitt rum nu,
haha herrejissanes!

nu ska jag kolla oth,
börjat kolla om på det nu (a)
xoxo

fick bilder från julia från torsdags här kommer några (:



Kommentarer
Postat av: Jessica

KLAGA INTE PÅ VÄRMEN!!!

2010-04-06 @ 01:25:56
Postat av: marion

haha, jooo om det är såndär instängd äcklig värme :(

2010-04-06 @ 03:14:14
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0