Cykel helvete

Blev skolan och stan idag, tack vare inställd lektion och hade senare engelska. Som var hur ovärd som helst!

när jag kom hem blev det att leka med hanna, cyklade för att möta henne och sen skjutsade vi runt varandra i typ halva deje ;p sen blere hem till mig, när vi då kom på att vi var sugna på glass så jag skjutsade hanna upp till deje så köpte vi glass stötte på robert, adam och jonathan på hemvägen då hanna skjutsa mig med lite spring bakom cykeln ;)
kom hem och hanna envisades med att kolla på disney channel hahahha och så käka vi upp all glass :D sen skulle hon hem så skjutsade jag henne hem och åkte tillbaka hem igen. Japp.. jag vill aldrig mer se en cykel trorja. HEJ träningsvärk imorn. haha not nice

fortfarande på bra humör.
men visst finns det saker som är mindre bra just nu.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0