Bara för att

Blev städdag för mig idag och rackarns så fint det blev!

nu har jag gjort bärbara datorn redo för oth,
igår var jag uppe till 4 och vakna 12.
fast iofs så satt jag mestadels och prata musik och typ så :)

aja på tal om inget så ..
nej jag har ingen aning xD
planerat att åka till åmål på torsdag, om dom inte är allt för sjuka :( som alla verkar va!

hmm, aja kände att det blev ett värt inlägg men jag uppdatera iaf (:
pöss!

här har ni lite länkar!
blink-182 – Down - Single Version
The Dangerous Summer – Disconnect - Acoustic
Damien Rice – 9 Crimes'
In Flames – Cloud Connected
Silverstein – Apologize
Howie Day – Collide - Live in Las Vegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0