awesome shit

Dagen tillbringades i skolan och i ungefär två timmar i en buss. HEJ FAIL! hmm,ingen fattar förutom milla och julia :p

när jag kom hem orkade jag verkligen inte göra någonting så jag typ käka, käka och käka (: men inga fel ;p
öhm nja jag vet inte riktigt vad jag kan skriva. Bara att jag är på bra humör och hoppas det håller sig!
och att jag längtar som ett as till valborg, känns som det kommer bli awesome! :D förengångsskull så hr faktikt jag planer!
men nu ska jag kila, börjar bli dags för läggdags!
xoxo




vad känns bättre än en bild från valborg förra året?


Kommentarer
Postat av: Milla

vi säger inget mer om bussresan, ok?

2010-04-21 @ 22:37:58
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: ariion

nej. helt tyst

2010-04-21 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0