-Livet är för kort för att leva i det förflutna

Första dagen efter lovet och mitt huvud har aldrig känts så tungt som idag.
tur att dagen gick skapligt fort och hoppas veckan fortsätter så.
har nedräkning till sommarlovet, en liten fågel viskade i mitt öra att det bara är 9veckor kvar av eländet. Sen är det sommarlov <3 skulle verkligen inte sitta fel.

aja, annars så hoppas jag att jag kan somna inatt. gick inte direkt igår, ligger och tänker för mycket.
på saker jag kunnat gjort och inte gjort, hur saker skulle vara nu och då. Saker som jag ångrar och saker jag vill uppleva igen.
kommer alltid fram till ett svar: jag ångrar det jag aldrig gjorde.


here's to you and taking the easy way out!
we raise our glass this is a toast to all unfaithful ones.
with every inch of all our hearts still beating we will sing -
goodbye my beautiful. goodbye my beautiful.
there's no one who will stand right beside you
when all comes to how you're treating your loved ones
you're slipping away.
can you feel how you're fading?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Bara och bara, nästan ett helt sommarlov kvar tills det blir sommarlov

2010-04-12 @ 23:43:19
Postat av: marion

meen käften :(

2010-04-12 @ 23:47:27
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0