Trött!

Ni kan börja med att gissa skalan på min trötthet just nu,
från skala 1-10 är det 12! skolan var dryg och vi slutade fem, sen var vi tviugna att krångla med bussen dvs byta buss i forshaga precis när det hade blivit varmt och behagligt.

Börjar bli sjuk också, missade jag det? fryser som en jag vet inte vad, och är svinkall om händerna, det vet Julia! :O aja, men skolan är askul, jag, julia och milla har så extremt kul :D ekorren, råttan och britta! :D haha, satt verkligen och skratta så jag fick ont i magen. sjukt kul!
imorrn efter skolan så ska vi dra in till stan och fika :) massa gott, inte för att jag inte redan fetat mig nu på senaste tiden.. fy på mig! men det kan ju gå i en dag till, en dag hit och dit! :)

nu ska jag ta mig att typ kamma håret och borsta tänderna, sen säger jag nog godnatt!
ska bara strosa runt lite mer på datorn.
-Marion.

blir trött bara jag ser bilden!

Kommentarer
Postat av: Jules

AWESOME är vi :D

skolan börjar bli rolig nu faktiskt :'D

2009-09-07 @ 22:24:05
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0