Tröstäta.

Jag lovar att jag skulle få första pris i "tråkighettävling"
så okul dag så jag vet inte om jag ska tina bort ..
inget kul på datorn, tvn/parabolen funkar inte, jag blir så less :(
inga bra filmer, så det är bara att tycka synd om sig själv och tröst äta.
Men jag har ätit upp glassen så det kan bli ett problem :/

det ska jag fatktiskt göra nu,
gå ner och tröstäta alltså!
men tiden går för fort, nyss var det
vår sen blev det en dålig sommar,
nu är det höst och
inte lång tid kvar till vinter!
/M.


      vår                  sommar               höst                  vinter

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen oj vad fin designen blev :) eller typ vad man säger :P

2009-09-13 @ 22:02:13
Postat av: Anonym

tacka Milla! :)

inte helt klar än, men på G!

vem btw? :D

2009-09-13 @ 22:36:53
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0