Spöregn

Jag är uppe tidigt! :) nu är klockan tio och jag var vakne klockan nio!
fick sms från nathalie, hon undra om jag skullem ed och kolla på herrmatch,
men så blev det inte ... :( ska ju på auktion idag!
vår ta det någon annan dag :)

iaf, nu har jag sminkat mig lite, jag vet inte hur jag orkade :O
nu ska jag bara stå ute i spöregnet i några timmar!
jag kommer bli blöt för jag har ingen regnjacka,
det blir att fixa nästa år!
nu vill jag bara ha snö så jag kan åka skidor :) 
inte för jag kommer ihåg hur man gör menmen,
lära sig igen blir ju :D värt :)

nu har jag inget mer att skriva,
ska kila upp och väcka Jessica nu va! :D
-Marion!

Kommentarer
Postat av: Milla

Pyramiden är bäst (:

2009-09-06 @ 12:55:44
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0