sista september

Micke skrev att jag inte hade bloggat något idag,
och det är ju sant så jag slänger in ett inlägg!
dagen var mycket bra, men med tråkiga lektioner och i morrn är det mördardagen :|
hmm, men jag kommer inte dö för efterskolan ska jag in till stan med, Milla, Julia och Sabina :D
jag ska kolla efter brallor och tröjjor och kanske någon t-shirt :) det behövs i garderoben må jag säga! speciellt nu när det börjar bli vinter och så...
imorse var det faktsikt minus grader, sjukt vad fort det går nu.. det är inte ens 4månader till jul :O
men jag kan inte klaga :) jag vill ha min säng nununu!

kom hem från hallen nyss också, killarna vann med typ 24-14, asbra!
mycket bra spel :P
nu ska marion gå ner och laga nudlar och spraya håret med spray balsam! :D
 pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0