Sick :/

Hejni!
nu är det såhär, jag är sjuk! :(
så det blir nog ingen skola för mig imorrn, mamma tvingar mig att vara hemma.
men visst det kan väl vara lite skönt att bli frisk, men det är bara för vi skulle ha haft sovmorgon imorrn!

iaf, drog hem med en litelitelite tidigare buss idag, fråga Cpläraren om man kunde få åka lite tidigare, det fick jag för hon såg att jag var sjuk. Men Milla för andra delen som hade ont i huvet var tvungen att typ egenligen stanna men fick åka för hon skulle ha "träning" ohja, sen så är hon jättekonstig. Och typ jag vet inte riktigt... men ingen tycker typ om henne men vad kan man göra åt det? det blv mycket typ där kände jag :O

nu väntar jag på att mamma eller pappa ska laga mat,
börjar bli lite småhungrig sådär! konstigt?
ikväll blir det Idol och mys med typ kvällsmat haha :D

Thinking of you - Katy Perry
Metro station - Shake it
-Marion.


saknar att prata med dig ... gamla vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0