ONSDAG

Kom just ifrån ungeför en och en halvtimmes matte!
Jag fattade verkligen ingenting, det var konstigt självklart så var jag på fel uppgifter också, som jag alltid lyckas med på något konstigt sätt?

Imorse så var jag så gott som död också, aldrig vart så trött i hela mitt liv!
sen drog jag till skolan i världens minsta buss.. -.-
skolan sög förutom Luigi och Yoshi!
Dom gör dagarna värda (:<3

när jag kom hem var jag vrålhungrig!
Väntade på att pappa kom hem som tog upp till en timme eller mer,
sen så beställde vi mat :) feta mig med Kebab i bröd ^^
mätt och belåten blev jag, sen efter det blev det matte på dirren!
och nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja,
sen ska jag nog faktiskt sova, för imorrn väntar världens jobbigaste dag.
XOXO

                                                                       skakis bild!


Kommentarer
Postat av: Jules

Yoshi & Mario <3

2009-09-17 @ 19:14:01
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0