MP1B

Jag har inte mycket att tilllägga ...
dagarna är likadana, men idag käka jag Milla & Julia på McDonalds! :D
haha, matvrak... MP1B, dom som är vilse och matvrak .
Klassen börjar bli riktigt bra :)

och jo, en ny i klassen idag! Jag och Milla skulle visa henne runt,
men vi tappa bort henne :$ hahaha! lyckat? :D
eller så var det hon som tappa bort oss,
det låter mycket bättre! ;) 
sen så hade vi anders"delfinen"x3 idag,
vi satt och prata om smurfarna och så sa jag' det är kul!
då kom Andersx3 och sa:
Vad är kul, det låter spännande? ;)                    
han kommer jämt med dom klockrena kommentarena.
kommer inte riktigt ihåg hur det var, men det lät snuskigt iaf! 
-Marion.           

                                       

                                          


Kommentarer
Postat av: Jules

MP1B ÄR BÄST! :D<3

anders x3 är het :>

2009-09-05 @ 20:17:41
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Mariiiion

lätt att vi är! :D

Anders in my <3

2009-09-05 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0