Miss it!

Jag är pigg och klockan är mot 2, ska sova snart!
sjuk är jag fortfarande ... ;o
men Hanna är likadan så synd om oss (:

jag har haft lite tråkigt idag,
och nyss satt jag med photoshop och gjorde kollage över några sommarer.
saknar den tiden så grymt mycket,
hoppas jag bara kommer få toppenvänner igen!
Men det känns bra iaf, men jag saknar verkligen killgrabbarna som var i  förra klassen så enormt mycket,
deras glada humör, kramar och juckanden på varandra. det fanns inget roligare :P

klassträff snart tycker jag verkligen!
annars vet jag inte vad jag gör.
och saknar att umgås med gamla vänner också,
Nathalie har jag inte sett på jag vet inte vad?
aja,
ska sova nu!
-Marion!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klassträff måste bli, jag saknar alla så grymt mycket <3

2009-09-12 @ 13:36:22
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: nathalie

ellerhur. men vi ses väl ikväll :D

jag har typ ingen teckning på mobilen för jag är hos martin. men det blir senare ivkäll va? typ nio eller så? för jag och ida ska ha hand om ett barnkalas kl.17 så det håller iegnteligen på till tio.. men jag behöver inte vara kvar så länge, är det ok? skicka sms i sånt fall. :D puss på dej.

2009-09-12 @ 14:57:42
Postat av: Marion

Nathalie:

haha, jaja :D annars så kan du ju alltid komma då även om vi kollat på en film :) ingen brådska!

hör av mig senare!

Puss!

2009-09-12 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0