MEDIEPRODUKTION

Sitter i skolan nu,
har medieproduktion och så sitter vi och skaffar en jingel och gör manus och fixar enkäten.. Det ör faktiskt helt okej! det ska ju bli ett radioprogram ^^ musik ska det handla om för den som är nyfiken! (y'
sen så är det väl några andra som ska typ prata om bloggar och nånting annat som jag inte har någon aning av ;D
aja, jag har typ ingenting för mig... alla är sysselsatta jag hjälper till lite med manus och så som jag borde återgå till alltså.. ska vara med och hjälpa till ^^haha, men det var roligare att sitta här och skriva. Även om jag inte vet vad jag ska skriva, men det är så himla gött tagentbord! typ jätteplatt :D och musen är aswierd, passar mig :P
nej nu ska jag hjälpa till och flyga iväg med stolen till Matildas dator :)
/M.'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0