Mariolan!

Nu är jag hemma och är helt slut!
eftersom vi skulle dygna så gick det nästan eftersom jag blev misshandlad av en viss MIRANDA WIGANDER!
drog mig i håret, peta på mig, slog mig allt vad hon orkade ;) som tur är så gjorde det inte allt för ont ^^
Julia satt och höll en pinne på mig för det är irriterande och så låg jag och halvsov på golvet efter ett tag xD

hahaha, lätt bäst jag är på Mariokart också,
Milla och Julia är Sopor! xD
så jävla kul att sitta och lyssna på dom när dom körde typ;
DU SKA DÖÖÖÖ!
FUCK YOU, JAG SKA KÖRA OM DIG!
ja, jag dog nästan ^^
satt och prata om allt..
typ massa komplicerade grejjer som man nästan inte fatta :P
sen körde jag supermario, och han somna då såg det ut som han satt och sög av sig själv xD
hahahaha, ja ...
-va gördu?
-suger du?
-ja jag blev förvånad själv, jag trodde jag sov...
eller nått!

aja, nu ska jag inte skriva mer om våran natt ,
det skulle ta för lång tid alltså, men den var bäst.
dom är bäst! <3
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Jules

DET VAR BÄST SOM FAN! :D:D:D:D

2009-09-27 @ 02:27:07
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0