Lovely

God kväll!
eller eftermiddag, men jag är trött så det känns som kväll.
Kom men en betydligt mycket tidigare buss hem idag, underbart!
och imorrn så har JAG av alla personer sovmorgon till halv 11, det kan inte bli bättre! :)

alltså jag börjar verkligen tycka om klassen,
kan inte vänta tills ingen är blyg längre ...
men det är ju vissa som tycker att vi är:
Oseriösa, dumma blondiner & fjortisar...
man måste ju få ha kul ibland, och ibland kan det ta tid innan man fattar precis allting.
men det är ändå inte kul att ha nått sånt mot sig.
Jag känner mig ju verkligen inte prickad eller så :/
Men hon kan få vara avundsjuk om hon vill,
för vi ska ha kul! :)

jo, på bussen idag gick det en kille som just verkade köpt en urgullig katt!
jag blev nog kär, söt katt kan man säga! nu vill jag ha en! :(

nu ska jag ner och räkna lite matte, bra.. kommer efter andra dagen (y)
sen så ska jag packa idrottskläder också!
-Marion!


Kommentarer
Postat av: MILLA!

Just det, idrott -.-

han med katten sa så här till mig: visst hade jag söt katt?!

hans kompis bara: det är min katt!

jag dog lite, typ som på anders,anders,anders lektioner :')

2009-09-03 @ 20:36:12
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är också klar med matten nu !

Vi är så jävla duktiga bruden!

2009-09-03 @ 22:47:35
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0