Jobbigt

Dagen är gjord!
rätt totalt ovärd dag idag också, så gick jag upp tidigare än vad jag behövde för jag hade fått för mig att jag skulle åka med 07:25 bussen idag igen så jag gick upp kvart i 7 och stressa. Sen kom jag på att jag skulle åka med 07:55, det var mindre kul faktiskt! Men jag överlevde :)
i skolan satt vi och läste bok och sen satt på fuckbook hela dagen, kunde lika gärna varit hemma alltså!

nej, men dagen har varit mycket bra ändå :)
Milla failade när dom skulle spela in deras radioprogram också, lyckat ;)
min piercing gör ont också, det är bajs!! den dampar med mig ..

hmm, nu ska jag göra nått vettigt alltså!
jo mina gratissms tog slut imorse också,
jag vet inte hur jag överlevde dagen ..
pusstjao!


här har ni sabina i egen hög person!
med hennes elit mig ;)


Kommentarer
Postat av: Jules

FRUGAN <3333

het är hon <3

2009-09-30 @ 21:44:06
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Mariooooooon

hmm, men det är din fruga så då kan ju inte jag kalla henne det :)

2009-10-02 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0