hosta

God kväll,
helt okej dag idag faktiskt :) bäst på slutet, när jag milla och julia drog till donken :)
jag käkade som aldrig förr, haha!! Millas mat åt jag också, men hon ville inte ha mer så jag kunde lite gärna äta ^^ sen så tog jag en såndär goding muffin :D 560kalorier är det i en sån så det blev ingen mat när jag kom hem idag :D
och sen så hade vi anders idag, han sa TYST till mig när jag nös och hosta ... vet inte om det var på skoj? skum är han iaf! ANDERSx3
kul på bussen hem också, satte mig brevid robert så plaserade sig milla och robin sig i sätet framför.
skratta gjorde jag och milla iaf :D och det heter SvenskA lärare, eller hur? :)

nu så har jag mycket jobbig hosta! är hes och vill inte till skolan i morgon för det är en jobbig dag :(
sak samma, jag kommer nogi nte vara med på idrotten iaf.
-Marion.

btw älskar klassen, när sara skulle gå så skrek verkligen alla HEJDÅÅÅÅ! :D  för det var kul! (:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste äta Marion ! :D

2009-09-09 @ 18:41:50
Postat av: Marion

jag äter hanna, det läste du väl? ;)

om det tröstar så käka jag hemma också :D

2009-09-09 @ 19:27:19
Postat av: Hanna

gud vad bra :) du är bäst marion !

2009-09-09 @ 21:02:54
Postat av: Robert

Vi hade rätt! Svensklärare!

http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/blir-svensklararen-svenskalarare-1.717918

2009-09-09 @ 21:09:42
Postat av: Jules

ROBERT KAN VARA TYST, svenskAlärare heter det!!



klassen underbar

du och milla förgyller den som fan! :)

2009-09-09 @ 21:33:40
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Anonym

svenskAlärare

vafan, "hej nu ska jag ha SVENSK" eh, nej, nu ska jag ha svenskA !

yeah,

puss på er brudar <3 (robert har fel, så ingen puss på han)

2009-09-09 @ 23:46:34
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

blahabla på den länken! :D

SVENSKALÄRARE ohja så ska det vara ;) det hör man ju? :D



Nejdu Milla, Robin får inte heller någon puss av dig eftersom han också har fel...

Men Puss på Brittfitt & Rattantattan <3

2009-09-10 @ 17:13:55
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0