Helgen.

Nu tar jag HELG!
finns det något bättre? ohnej.
en ny i klassen idag igen, christ någonting, fast denna gången blev han inte borttappad eftersom det inte var jag och Milla som skulle visa han runt! xD

iaf, mamma bakar bullar pappa lagas fläskfilé<3
ja, det kan inte bli bättre än såhär!
Och jag har planer för helgen, imorrn ska jag göra en sak som jag inte kan skriva här.
Men det kan jag skirva i morrn, och sen på söndag ska jag mor, syster, carina på auktion! :)
sen så fick jag ett nagellack av mamma som jag velat ha for a very long time!
ska kila ner nu och kolla när maten är klar!
-Marion!

denna skönhet vill jag ha!
Kostar bara 600spänn på Nelly :)
kanske inte så bara ändå... :(

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag vet vad det är som du inte får skriva? :)

2009-09-04 @ 18:45:17
Postat av: Marion

haha, ja robert :)

du vet du vet!

BE PROUD!

2009-09-04 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0