(:

Jag vaknade rätt tidigt idag ändå, vid 10.
Sen ställde jag mig upp och kände träningsverk efter origenteringen på idrotten igår..  :O
vi sprang väl, 2-3km xD haha, min kondition är inte på topp men ändå :P 

kvällen igår var awesome, även om jag är feg! haha..
nu sitter jag här nyduschad och har ont i munnen.
därför att jag bet i piercingstaven så jag fick ett sår och nu ligger ringen och skaver på det hela tiden. :(
men jag får stå ut, inget annat att göra.. eller jo! byta till stav, men då måste jag krångla med att få på kulan på ringen igen, det orkar jag ju inte :) 

och nu är det såhär, jag vill ha klassfest! men inte i kil!
och Mario-Maraton i något dygn med redbull.
Det måste bli snarsnart, Luigi och Yoshi? ;)
XOXO! 


Kommentarer
Postat av: Jules

SÅ JÄVLA MYCKET REDBULL SKA VI DRICKA! :D:D:D:D

vi kan säkert vara här någon helg vettu :o

2009-09-19 @ 23:08:28
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Milla

jag kanske måste dö innan ._.

2009-09-20 @ 00:00:45
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0