Dejeskolan

Kom hem för en stund sen,
jag och Milla var och hälsade på Dejeskolan.
Tror ni jag saknar det där stället? grymt mycket :/
aja, dom nya sjuorna var jätte små xD vi satt och sa att dom var små och det var dom som slängde ut oss nior... och sen skratta vi åt Harriet, snyggasthår.se blondöverhår och sen brunt underhår! ja, det såg asvackert ut. nästan!

sen så plingade en micro också, MIN MAGE!
nu vill jag ha glass och sängen lockar rätt mycket.

ska ta och kolla på flight 93 nu, och blogg dampar med mig. Eller typ mellanrummen mellan texterna, hoppar en hel rad och det stör mig :( skulle iaf kollat på filmen i fredags, men då gjorde jag nått annat.
/M.

härni Britta och Ratta!


Kommentarer
Postat av: Jules

HAHA XD

2009-09-14 @ 22:37:19
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0