Äppelpaj <3

Okej, jag har varit dålig på att uppdaterna nu!
men jag har helt enkelt glömt bort, skolan blir bara bättre och bättre, ellerja n menar jag ju faktiskt klassen!
annars är lektionerna dryga och skit! :(
hmm, om det ståren massa stavfel och sånt så kan ni ju gissa på att jag siter på enbärbar dator, och dom hatar mig...
nu står mamma i köket och gör äppelpaj, ska snart joina henne :) så snäll jag kan var ibland :)
ska bli gött att äta det seniaf, jag är verkligen sugen på någonting, men jag vet inte vad..
Om jag har tur kanske det är paj?

aja, imorrn så ska jag och Milla förmodligen in til skindeep så jag kan köpa en ring som jag tror det blir!! :D
sen så ahr vi så lång rast då i typ 2timmar och tio minuter tror jag, så vi kan äta på mcdonalds :)
Jummjumm(y)

nu vet jag inget mer som jag ska skriva faktiskt.
eller jo, det kanske snart blir ny design!
och på denna datorn har jag inga bilder, så ni får klara er utan en;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0