Äntligen hemma!

Nu är jag hemma, och är helt slut.
trött som fasen :/

tagit mig en dusch och käkat skorpor,
mat blir senare! makaroner och bacon (y'
nu så är det msn och spotify som gäller,
sen blir det nog ... jag vet inte.
tv? sova? nej jag har ingen aning.

glömde matten i skolan också, det var inte bra.
Men jag får ta hem den imorrn istället så jag inte ligger efter.
Inte så bra att göra det, det första jag gör kanske.

hmm, jo idag ringde han från där jag köpte piercing,
haha han sa att jag hade beställt väldigt stora kulor xD
aja, det var skumt? menmne, Julia höll på att bryta ihop då när jag berättade det, hon ska förövrigt se Step up idag. ;) Asbra film!
/Marion.


haha, kul råtta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah trött som mig :D

2009-09-15 @ 22:14:24
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Jules

HAHA <3

men det blev aldrig step up :(

vi ska se den någonannan gång tror jag :)

2009-09-15 @ 22:32:34
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0