21/9-09

Nejni, jag förmodar att ni trodde jag dog igår eftersom jag inte skrev något mer..
Men här sitter jag livs levande! och detgick bra igår :)
fortsättningen följer ;D

skolan idag var dryyyg,
tur att man har braiga människor i klassen så det blir kul!
stog i morse också och väntade på bussen i 15-20min,
den var lite sen? stog ute och blev en istapp..
hoppas inte den är lika sen imorrn ^^ 

kom nyss hem också,
ska käka mat... blev hämtmat idag, mamma och pappa kände inte för att ställa sig och laga mat idag, vilket inte jag heller gjorde så.. :) 

på fredag är det klassfest också!
sen blir det nog MARIO spelande med mina töser hela hegen. :D 
något som jag ser fram emot (y) 
sitter nu och lyssnar på Julias "stenhårt" lista på spotify,
för hon har så jävla bra musiksmak! :D
XOXO!


 


Kommentarer
Postat av: Jules

DU HAR BRA MUSIKSMAK :D :D <3

mario-kvällen kommer att äga :D

2009-09-23 @ 16:16:45
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: MARIO

DU DU DU HAR! :D

vi har ^^

lätt att den kommer ;)

2009-09-23 @ 17:17:14
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0