Take this life

Jag är helt slut!
sovit dåligt nu på senaste tiden, haha :P
slutade 5idag, hade prov men vi skulle ha lektion efteråt för annars skulle vi komma efter säger Helena, men vi hinner aldrig bli klara med nått så fort som det går ;o så skoltrött, men mest på schemat ..

förlåt,
det blir jobbigt ibland.
jag har mina stunder,
vet inte vart jag ska ta vägen.
livet har sin gång,
men måste det alltid sluta tragiskt för någon?


nu ska jag snart lägga mig och sova, klockan är  bara 7!
ett oth avsnitt sen blir det nog fasen sängen!
har sovmorgon imorrn också, blir att åka sensen buss :)
:*


Kommentarer
Postat av: Jules

söt-marion med fina ögon <3

2009-10-19 @ 19:55:20
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Johan

Gött med sovmorgon :D(Y)

2009-10-19 @ 20:48:54
URL: http://marioneenfesk.blogg.se/
Postat av: MARIIIION :D

Julia du har fina ögon! (:<3



haha, FESKJOHAN!

du skulle bara veta (6)

2009-10-19 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0