sweet life

Nice alltså!
hela dagen har nästanvarit bra, förutom att bussen som åkte till deje var fullsatt och dom skulle skicka en extra buss, men nejnej.. då kommer det bara en exrabuss till forshaga så vi fick stå coch vänta i en halvtimme!!

på vägen hem ringde pappa och fråga om jag skulle med till stan, min säng hade kommit :)
satte ihop den för inte alls länge sen, jag var en flitig flicka och nu så älskar jag den <3
hm, jo och imorrn är det sista dagen i skolan också innan höstlov.
Ska bli så sjukt skönt och kul! :D jihaaaaa!
finns inte så mycket bättre just nu, ELLER JO!
sovmorgon imorrn, älska <3
nu ska jag ner och borsta tänderna, sen sova!
Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0