Skrivande

Tjena mitt bena!

jag börjar skriva sämre och sämre, alltså jag har inget att skriva om..
kom på att det nog inte är så kul för er att sitta och läsa om mina ovärda dagar i skolan!
men alltså, jag har blogg för att kunna skriva av mig när jag behöver det liksom.
jag har det inte bara för alla andra har det och jag bryr mig inte ett dugg om "populära bloggare"    

huvudsaken är ju iaf att jag får ur mig saker, bloggen liksom är ett rätt bra sätt för mig att skriva ut mig på. Så ligger det till. Nu tänker ni vilket puckohuve jag är, men så är det!

Marion ska plugga engelska snart!   
Puss :*                                                                                                                


för er som är intresserade! (:
http://open.spotify.com/user/marionsj%c3%b6berg/playlist/48p5C7qt7zLE2lDmDlj4jc


Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar att läsa din blogg :)

2009-10-20 @ 20:51:24
URL: http://haannanord.blogg.se/
Postat av: Marion

bra att nån göt det! :)

2009-10-21 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0