More than nice

HEMMMMMMMA :D
vi fick gå tidigare idag för våran lärare skulle på någon kurs eller nått, så typ vi fick gå typ 1minut tidigare efter lite klag.. men tro mig, en minut betyder mer än allt för våran lärare -.-

kom ju typ just hem, men mamma sa att vi skulle in till stan igen..
men det gör inget, vi ska kolla sängar :) nice!!

det var nått jag tänkte skriva också, jo justja!
sitter och lyssnar på mayday parade, dom har sina låtar på spotify nu <3
men dessa har jag inte hört ;o men bra!
paramore ska jag lyssna på också, lovat julia! :D
nu ska jag åka,
puss :*

Kommentarer
Postat av: Jules

deras album är så braaa :D <3

2009-10-15 @ 18:18:08
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Rupert

Paramore suger.



Va? jag sa ingeT!!

2009-10-15 @ 22:19:35
Postat av: Marion

ROBERT DU KAN GÅ OCH SLÄNGA DIG I VÄGGEN! hihi :D

2009-10-16 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0