Mördardag och cplärare

Tjo!
nu är Marion stentrött.. mördardagen idag, sjukt jobbig! :(
jag fick damp på våran engelska lärare också, det är så attm na ska ha 5min rast varje timme .. och så hade inte vi haft någon på 1.35min så tänkte vi att vi kunde gå 1.33 så sa vi att vi gick och fick svar men klockan är inte fem över halv än, så sa jag men det är ju två minuter kvar? hon bara: ja, gå in och sätt er igen! så sa jag att man ska ju faktiskt ha 5min rast på en timme, så gjorde hon bitch blicken och sa på en och en halv timme? jag bara ja? så sa hon inget mer så där lär jag sjunkit i betyg för jag sa emot .. hon såg inte glad ut :s kärring!

aja, bussen blev proppfull i forshaga tack vare de snälla fiskepöjkerna, dom borde ha en egen buss! ;o

nu sitter jag hemma och är halvt död och lyssnar på musik, det blir snart dusch sen så tänkte jag kolla lite på medieproduktionen så det blir klar i tid och inte allt kommer på samma gång (y) duktig är jag! :)
ska faktiskt ta och kila nu!
puss :*
                                                         ¨
                                     någon som vill ha fisk? xD



Julia som leker katt ;)



man borde alltid se lika brun ut :O


Kommentarer
Postat av: Jules

ELAK!

2009-10-09 @ 11:03:19
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marino

ska jag ta bort bilden? :)

2009-10-09 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0